Hatszoros forgalomnövelés SEO-val

Kiegészítő szolgáltatásként ajánlottuk a SEO-t, ami mára a bejelentkezések 30%-áért felelős.

10-ből 3 pácienst már
az organikus forgalom hoz

A DalosDent fogászat kimagasló minőségű szolgáltatásokat nyújt pácienseinek Budapesten, a Hegyvidék szívében, ahol a többi kerülethez hasonlóan szintén óriási a verseny. A mai digitális zajban azonban még a legkiemelkedőbb szolgáltatások is eltűnhetnek, különösen egy olyan zsúfolt piacon, mint a budapesti fogászati szektor.

Mivel hiszünk a teljes körű marketing erejében már a kezdetekkor megbeszéltük ügyfelünkkel, hogy közös együttműködés során folyamatosan fogjuk bővíteni a marketing szolgáltatásokat, így jött képbe a SEO. A keresőben való organikus megjelenésnek is az a célja, hogy minden hónapban képesek legyünk új pácienseket szerezni. Így egészült ki a fizetett hirdetés és weboldal üzemeltetés a DalosDentnél.

A DalosDent online láthatóságának növelése érdekében egy átfogó és részletes SEO auditot végeztünk el, amely lehetővé tette számunkra, hogy teljes képet kapjunk a weboldaluk állapotáról, a felhasználói viselkedésről, fontos kulcsszavakról és arról, hogy hol rejlenek a fejlődési lehetőségek.

Az audit eredményeként egy jól működő mérési rendszert építettünk ki. Ez a rendszer nem csak a jelenlegi teljesítményt, hanem a jövőbeli fejlesztések hatásait is képes mérni. A mérési rendszer segítségével képesek vagyunk nyomon követni a weboldal látogatóinak számát, viselkedését és a célteljesülések arányát, ezáltal biztosítva a folyamatos javulást és fejlődést.

Vizsgálatunk feltárta továbbá azt, hogy a weboldal teljesítményének növelésére több lehetőségünk is van. A technikai SEO javításai során pótoltuk a hiányzó, illetve újraírtuk a rövid/hosszú meta címeket és leírásokat, újraalkottuk a képek alt leírásait, javítottuk a Google Search Console-ba bekötött oldaltérképet, valamint rendeztük a H1 címeket.

A technikai javítások mellett a tartalomfejlesztés is kulcsfontosságú volt a SEO sikeréhez. A fogászati kezelések leírásainak optimalizálása és a havi rendszerességgel publikált tematikus blogbejegyzések elősegítették a weboldal organikus forgalmának növekedését, mivel ezek a tartalmak relevánsak és értékesek voltak a célközönség számára, miközben segítették a weboldal rangsorolását a keresőmotorokban.

DalosDent

Ügyfelünk

Bejelentkezések

Fő eredmény mutató

Fizetett hirdetések

Fő marketing tevékenység

2022-05-01

Együttműködés kezdete

-> A fent látható diagrammon ügyfelünk kérésére a világoskék színnel jelölt bejelentkezők számát letakartuk. Ennek ellenére jól látható, hogy a forgalom növekedésével a bejelentkezők száma is növekedésnek indult. <-

Az audit során végzett kulcsszó kutatásunkra épített tartalomstratégia eredménye, hogy az elmúlt 6 hónapban 13 fogászati kezelésekkel és szájápolással kapcsolatos blog cikket írtunk közösen ügyfelünkkel.

A tartalom fejlesztésének és a technikai javításoknak köszönhetően a SEO szolgáltatás az induláshoz képest az alábbi növekedést tudtuk elérni:

Keresőben való megjelenés: +338%
Keresőben kattintás: +700%
Átkattintási arány: +230%
Átlagos pozíció változása: -29
Kulcsszavak száma: +148%

A DalosDent projekt számunkra nem csak egy siker volt, hanem ismét egy bizonyíték, amely rámutatott arra, hogy milyen fontos a folyamatos SEO optimalizáció és fejlesztés egy olyan versenyképes piacon, mint a budapesti fogászat. Büszkék vagyunk arra, hogy A célunk az, hogy ön a legjobb kezelést kapja. Szakértelemmel és felkészülve várjuk.

A budapesti fogászati piac telített és zajos, ezért folyamatosan új stratégiákat és technikákat kell alkalmaznunk ahhoz, hogy kiemelkedjünk. A munkánk most kezdődik igazán. Folytatjuk a technikai és tartalmi SEO fejlesztéseket, a versenytárs elemzéseket és a tartalomgyártást, hogy tovább növeljük a DalosDent láthatóságát.

Mindemellett további kutatásokat és elemzéseket fogunk végezni, hogy folyamatosan alkalmazkodjunk az alakuló piaci trendekhez és változó fogyasztói szokásokhoz. A SEO egy dinamikus terület, ahol sosem állhatunk le a tanulással.

Büszkék vagyunk arra, hogy részesei lehetünk a DalosDent növekedésének, és várjuk a további együttműködést, hogy közösen még sikeresebbek lehessünk ezen a rendkívül versenyképes piacon.

Megéri?

A SEO hosszú távú befektetés

A SEO hosszú távú befektetés, ami idővel térül meg. Eltérően a fizetett hirdetésektől, a SEO erőfeszítéseink a weboldal tartós láthatóságának növelésére irányulnak. Ez nem azonnali eredményeket hoz, hanem hosszú távú előnyöket kínál, amelyek a munka elvégzése után is tartósan fennmaradnak.
A technikai és tartalmi SEO munkák már most elkezdtek fizető és visszatérő pácienseket generálni a fogászat számára. A megtérülési pontot még nem értük el, hiszen csak 6 hónap áll mögöttünk, de közeledünk afelé.

Az FFM-mel 2022 májusában kezdtünk el együtt dolgozni. Mivel nem a nulláról indult a közös munka (néhány rendszerünk alapszinten ketyegett, volt honlapunk és a Google-ön is hirdettem), ezért talán nehezebb dolguk volt a DalosDenttel. Bizonyára könnyebb látványos
eredményt elérni, ha az ügyfél marketingje a nulláról indul, és azt fejleszthetik fel.

Először átbeszéltük a teendőket, felállítottuk a prioritási sorrendet, melyben egy új honlap készítése is szerepelt, amit később egészítettünk ki a SEO-val. Természetesen hamar bebizonyosodott, hogy az amatőr és a profi munka közötti különbség megtérül, mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy azóta is ők viszik a fogászat teljes marketingjét.
Dr. Dalos Magdolna
Fogpótlástan Szakorvos
SEO-val növeltük a páciensszerzést