Kedves ügyfelünk 2020 májusában kezdte meg termékei online értékesítését, azonban a webshopból származó bevétel egy szinten, viszonylag hamar megállt, és különböző erőfeszítések ellenére sem nőtt tovább. Ekkor döntött úgy, hogy a hirdetések kezelését kiszervezi.
Ezt a sztorit ügyfelünk kérésére név és cégnév nélkül írtuk meg. Ha tetszett a története, és szeretnél bővebb információkat a közös munkánkról, akkor szívesen összekötünk vele.
A közös megbeszélés eredményeként a Facebookot kezdtük el használni, mint online marketing csatornát. Az első lépés a teljes vállalkozáskezelő, Facebook bolt és hirdetési fiók felépítése volt, valamint a webáruházban szereplő termékek Facebook feed kompatibilitásának megoldása. Mindezek után katalógus hirdetésekkel és tematikus kampányokkal ugrottunk bele az eladások számának növelésébe.
A Facebook hirdetések indulását követően megvizsgáltuk a webáruház addigi teljesítményét. A weboldal forgalmának összetételét elemezve rájöttünk, hogy a Google-ből származó bevétel jelentős részét képezi a teljes bevételnek. Ez alapján javasoltuk a Google hirdetések használatát is.
A Google hirdetések esetében is az első lépés a hirdetési fiók elkészítése, teljes körű beállítása volt, amelyet ezután összekötöttünk a webáruházzal. Intelligens shopping kampányokkal indultunk, amelyeket Performance Max kampányokra cseréltünk 2022 tavaszán. A Google hirdetések esetében kiemelkedő konverziós arányt sikerült elérnünk, és azóta is folyamatos növekedést generálunk. A közös munka során rendszeresen konzultáltunk a webáruház forgalmával kapcsolatosan, és többször is javaslatot tettünk a termék feed optimalizálására, javítására.