Próbáljuk meg neten, hátha eladunk valamit...

Ügyfelünk vállalkozása az offline térben már bizonyított és szerette volna, ha az online értékesítés is elindul. Valameddig egyedül próbálkozott, aztán találkoztunk.

webshop elérés titkosítva

A webshop bevétel több, mint 65%-a marketing eredménye​

Kedves ügyfelünk 2020 májusában kezdte meg termékei online értékesítését, azonban a webshopból származó bevétel egy szinten, viszonylag hamar megállt, és különböző erőfeszítések ellenére sem nőtt tovább. Ekkor döntött úgy, hogy a hirdetések kezelését kiszervezi.
Ezt a sztorit ügyfelünk kérésére név és cégnév nélkül írtuk meg. Ha tetszett a története, és szeretnél bővebb információkat a közös munkánkról, akkor szívesen összekötünk vele.
2021.  júniusában született meg az együttműködés. Az elsődleges cél az online értékesítés fellendítése volt, emiatt keresett meg minket.
A közös megbeszélés eredményeként a Facebookot kezdtük el használni, mint online marketing csatornát. Az első lépés a teljes vállalkozáskezelő, Facebook bolt és hirdetési fiók felépítése volt, valamint a webáruházban szereplő termékek Facebook feed kompatibilitásának megoldása. Mindezek után katalógus hirdetésekkel és tematikus kampányokkal ugrottunk bele az eladások számának növelésébe.
A Facebook hirdetések indulását követően megvizsgáltuk a webáruház addigi teljesítményét. A weboldal forgalmának összetételét elemezve rájöttünk, hogy a Google-ből származó bevétel jelentős részét képezi a teljes bevételnek. Ez alapján javasoltuk a Google hirdetések használatát is.
A Google hirdetések esetében is az első lépés a hirdetési fiók elkészítése, teljes körű beállítása volt, amelyet ezután összekötöttünk a webáruházzal. Intelligens shopping kampányokkal indultunk, amelyeket Performance Max kampányokra cseréltünk 2022 tavaszán. A Google hirdetések esetében kiemelkedő konverziós arányt sikerült elérnünk, és azóta is folyamatos növekedést generálunk. A közös munka során rendszeresen konzultáltunk a webáruház forgalmával kapcsolatosan, és többször is javaslatot tettünk a termék feed optimalizálására, javítására.

Titkosítva

Ügyfelünk

Webshop bevétel

Fő eredmény mutató

Fizetett hirdetések

Fő marketing tevékenység

2021-06-01

Együttműködés kezdete

Ügyfelünk nyitott volt javaslatainkra, ennek köszönhetően a vállalkozása a közös munkánk előtti időszakhoz képest átlagosan 460%-os bevétel növekedést ért el, ami 5,6 szoros bevételt jelent, és túlteljesítettük az általa kitűzött 12 hónap alatti álom bevétel célt is.
A marketing gépezet beindult, viszont még közel sem érte el a csúcssebességét. A következő cél a még nagyobb volumen és profit elérése, a marketing megtérülés javítása, amelyet új marketing csatornák bevezetésével fogunk elérni.
A következő 6 hónapban a SEO-val foglalkozunk, amelynek célja az organikus keresésekből származó bevétel, és annak a teljes bevételhez mért arányának növelése. Ezt egy átfogó tartalmi SEO audittal, az arra épített tartalom tervvel, és annak megvalósításával fogjuk elérni.
Matek

200%-os megtérülésen a marketingbe fektetett pénz

Az eddigi 15 hónap során elértük, hogy a webáruház profitábilisan működik, újabb és újabb havi rekord bevételeket ér el, és minden marketingre elköltött 1000 Ft, 1000 Ft tiszta profitot termel. Ez azt jelenti, hogy amikor 1000 Ft kerül bele a marketing gépezetbe, akkor annyival nő a bevétel, hogy az árrés fedezi a marketinget, és még 1000 Ft profit is megmarad.

Annyi a megrendelés, hogy nem győzzük csomagolni.
Titkosítva
Titkos - Ügyvezető
Tetszik ez az eredmény?

Keress meg minket egy beszélgetés erejéig, és derítsük ki, hogy tudnánk-e együtt dolgozni!

Előre sosem tudjuk, hogy tudunk-e együtt dolgozni, hogy sikerül-e megállapodni, hogy tudunk-e segíteni neked. Afelől viszont biztosíthatunk, hogy ha igen, akkor mindent elkövetünk azért, hogy a te vállalkozásodnál elért eredmények is kimagaslóak legyenek.