Full Funnel Marketing logo

Az ügyfélkapcsolat már a vásárlás előtt elkezdődik, és utána sem ér véget

Aki már vásárolt, az sokkal nagyobb eséllyel vásárol újra – ha jól tartod vele a kapcsolatot. Aki még nem döntött, könnyebben dönt, ha megmutatod, miért vagy érdemes a bizalmára. Az email az egyik leghatékonyabb eszköz arra, hogy újra aktiváld a vevőidet vagy felépítsd a lojalitást. Ha nem hasznosítod a saját listádat, pénzt hagysz az asztalon.

# Automatizált figyelem

Segítünk fenntartani a kapcsolatot az érdeklődőiddel és vevőiddel – akkor is, amikor épp nem vásárolnak.

Nem minden kapcsolat a vásárlásról szól, de a legtöbb vásárlás kapcsolatból születik. Ezért fontos, hogy ne csak akkor kommunikálj, amikor el akarsz adni. Figyelmet kell ébren tartani, bizalmat fenntartani, jelen lenni. Ha ezt jól csinálod, nem kell újra és újra megnyerned a piacot, már ott leszel benne.

Úgy írunk, mintha a levelet tényleg egy ember kapná meg.

Jól időzítjük a megszólalásokat, hogy ne legyen tolakodó, mégis jelenlévő.

Nyitási, kattintási és aktivitási jelek alapján finomítjuk a kommunikációt.

# mit csinál egy email-marketing ügynökség

8 dolog, amit elvégzünk, hogy a leveleid pénzt termeljenek

Lista-építés szabályosan

Olyan feliratkozási pontokat alakítunk ki, amelyek gyorsan, de GDPR-barát módon gyűjtik az érdeklődőket.

Szegmentálás logika szerint

Nem ömlesztve küldünk, hanem érdeklődés, aktivitás és érték alapján csoportosítjuk a címzetteket.

Üdvözlő sorozat

Az első levelekben azonnal megalapozzuk a bizalmat, hogy ne csak megnyissák, hanem várják is a folytatást.

Értékadó hírlevelek

Rendszeres, hasznos tartalmat küldünk, ami informál, edukál és finoman terel a vásárlás felé.

Elhagyott kosár mentés

Akik félúton állnának meg, emlékeztetjük és motiváljuk őket a befejezésre.

Vevői életút-automaták

Minden fontos mérföldkőnél újraélesztjük az érdeklődést, hogy hosszú távú ügyfél legyen belőle.

Aktivitás-figyelés

Figyeljük, ki olvas, ki kattint, ki hallgat – és ennek megfelelően módosítjuk a kommunikációt.

Riport és finomhangolás

Havonta végignézzük, mi működik, mi nem, és javítunk a megnyitási + kattintási arányokon.

Egyértelmű eredmények a marketingedben

Az eredmény itt nem a megnyitás, hanem a visszajelzés, az érdeklődés és a bevétel – amit számodra is láthatóvá teszünk.

Támogatjuk a n

ö

v

e

k

e

d

é

s

e

d

Támogatjuk céged növekedését!

Listaépítés

A megfelelő emberek kerülnek fel – nem csak számra, hanem szándékra is célzunk.

Szegmentálás

Mindenki azt kapja, ami neki szól – ettől lesz eredményes és személyes a kommunikáció.

Üzenetstruktúra tervezés

Nemcsak írunk, hanem gondolkodunk is: mit, mikor, kinek és miért küldünk.

Kampánytervezés

Akciók, események, edukáció? Tudjuk, mikor mit érdemes meglépni.

Automatizálás stratégia

Nem mindegy, hol kapcsolódik be az email – mi összekötjük az üzleti célokkal.

Tesztelés és nyitási arányok javítása

Tárgymezők, CTA-k, időzítések – mindent kipróbálunk, hogy működjön.

Riportálás és tanulságok

Nemcsak kiküldünk, hanem meg is értjük, mi történt.

Figyelem!!!

A Full Funnel Marketinggel való együttműködés komoly bevételnövekedéshez vezet.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a marketingbe fektetett pénzed megtérüljön, és céged profitábilisan működhessen.

A marketing befektetés, de csak akkor, ha megadjuk a lehetőséget a hozam mérésére. Így tudjuk megmondani, hogy mi az, ami működik, és mi az, ami nem. Csapatunk mérhető marketing rendszereket épít, amik a TE céljaidat szolgálják.

Szeretnéd tudni, hogy jelenleg mennyire jó a marketinged? Töltsd ki a kérdőívünket és megtudod! →

Szeretnéd tudni, hogy jelenleg mennyire jó a marketinged? Töltsd ki a kérdőívünket és megtudod! ↴

Vannak email címeid, de csak porosodnak a listában, mert nem tudod, mit írj nekik?

Megértjük, ha ott van a listád, de nem tudod, hogyan szólítsd meg őket. Ha ennél többet hoznál ki belőle, írd meg nekünk – visszahívunk.

E-mail:

Telefonszám:

Ennek igazán örülünk!

Ennek igazán örülünk!

Számunkra kimondottan fontos, hogy a tevékenységünket eredményekben is tudjuk mérni, ne csak megérzésekben.

Szeretnél egy olyan csapattal dolgozni, aki a te eredményeidért és nem a saját gyors profitjáért pedálozik? Ha igen, akkor ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot!

Sajnáljuk, hogy így gondolod!

Nem kell minket választanod (tényleg nem sértődünk meg… annyira). De ha már itt vagy, mit szólnál néhány ingyen marketing tipphez?

Iratkozz fel hírlevelünkre, és bebizonyítjuk, hogy tudunk hasznosak is lenni!